Theses on the same topic (having an identical keyword):
Klíčová slovaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Umělecké dílo v reklamě
(Radek Kubák)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g54yi/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia | Theses on a related topic
Slavná výtvarná díla a jejich využití při tvorbě tiskové reklamy
(Kateřina Zvonková)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fpm6ea// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Umělecké dílo v reklamě
(Radek Kubák)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g54yi/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia | Theses on a related topic
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
(Jakub Kabourek)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jt2zt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Ksenia Lyuleeva)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d4hdi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Monika Horčíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xvipo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby
(Nikola Jurasová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//89s52a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Dominika Chválová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oqesf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Oliver Holman)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uqg0v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
(Daria Dymova)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mu36w/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic