Theses on the same topic (having an identical keyword):
budování značkyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze
(Richard Schneider)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/30399 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
(Martin Rosa)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p0cgo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Návrh komunikační strategie vznikající účetní společnosti
(David Nguyen)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//au1o8w// | Marketingové komunikace / | Theses on a related topic
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
(Jana Marešová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//aos715// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Brand positioning značky Jacobs
(Linda Spanilá)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88220 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Analýza marketingové komunikační strategie společnosti Alza a.s.
(Albert Kincl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78784 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
(Šimon BROŽ)2022, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//n54kpg// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Analýza strategie budování značky
(Jana Šuráňová)2013, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g5fto/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
(Lucie Urbánková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/wxebx/ | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Digitální marketing značky Lumene
(Barbora Hudečková)2021, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//w5ewqx// | Regionální rozvoj / | Theses on a related topic