Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

Klíčová slova

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

Preference barev jako indikátor dlouhodobého emočního nastavení
 (Jitka Bednaříková)

2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ixahh/ | Psychologie / | Theses on a related topic

Preference barev u ranních a večerních výkonových typů
 (Lucie Roubíčková)

2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/whp8v/ | Psychologie / | Theses on a related topic

Preference barev a temperamentové ladění dětí na 1. st. Zš.
 (Eva NÝVLTOVÁ)

2010, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//8uaodm// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Theses on a related topic

Vliv barev a jeho využití v marketingu
 (Veronika Lisá)

2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/s6r68/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic

Obecné dimenze osobnosti ve vztahu k volbě barev v osobním interiéru
 (Kristýna Plášková)

2009, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hbz6n/ | Psychologie / | Theses on a related topic

Preference barev jako indikátor dlouhodobého emočního nastavení
 (Jitka Bednaříková)

2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ixahh/ | Psychologie / | Theses on a related topic

Stanovištní preference zvonku vousatého (Campanula barbata) v nejvyšších polohách Hrubého Jeseníku
 (Bára ŠVRLANSKÁ)

2020, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//ax39k5// | Ekologie a ochrana prostředí / Ekologie a ochrana životního prostředí | Theses on a related topic

Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek
 (Julie Hojdyszová)

2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//y1c1pq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic