Theses on the same topic (having an identical keyword):
HypotézaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Testování hypotéz v marketingovém výzkumu
(Monika Holá)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/o3hhk/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic
Testování statistických hypotéz
(Marie Langrová)2017, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/napqb/ | Matematika / Finanční a pojistná matematika | Theses on a related topic
Testování statistických hypotéz na základě fuzzy dat
(Lukáš KONOPKA)2017, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//yapaa9// | Aplikovaná matematika / Aplikace matematiky v ekonomii | Theses on a related topic
Normální rozdělení a rozdělení z něho odvozená
(Pavel STANĚK)2013, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//5jhox2// | Přírodovědná studia / Matematická studia | Theses on a related topic
Testování hypotéz v kontingenčních tabulkách
(Sára MIHALOVÁ)2015, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//bya8mz// | Aplikovaná matematika / Matematika-ekonomie se zaměřením na bankovnictví | Theses on a related topic
Cirkulární rozdělení pravděpodobnosti
(Karolína Vítková)2013, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cfmd6/ | Matematika / Statistika a analýza dat | Theses on a related topic
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
(Jan Šplíchal)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m59kl/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
(Andrea Kramecová)2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xwxyv/ | Aplikovaná informatika / | Theses on a related topic
A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
(Jana Morozová)2014, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ol9ui/ | Aplikovaná informatika / | Theses on a related topic
Popis obchodního B2B procesu a jeho ověření ve vybrané technologické firmě
(Martin Mlčoch)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74176 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic