Theses on the same topic (having an identical keyword):
marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící jako specifická cílová skupina
(Jana Sheikh)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/et5nk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
(Šárka Nováková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79754 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
(Jaroslav NOVÁK)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//ba1ek4// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Theses on a related topic
Důchodci jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
(Nikola HANZLÍKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//2wecvf// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Theses on a related topic
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
(Iva KŘÍŽOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u2iak2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu
(Monika MINÁRECHOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1umrsl// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Marketingový výzkum spotřebitelské poptávky pro vybranou firmu
(Dana TOMANDLOVÁ)2008, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//0b0fhz// | Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku | Theses on a related topic
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
(Dušan Mladenović)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic