Theses on the same topic (having an identical keyword):
Česká televizeKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice
(Iveta Maurerová)2021, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//msu3aa// | Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků | Theses on a related topic
Kritická analýza vybrané mediální kauzy. Srovnání interpretace události ve veřejnoprávní a komerční televizní stanici.
(Barbora HINKOVÁ)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//i0vr9d// | Filologie / Česká filologie | Theses on a related topic
Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
(Pavel Krumpár)2007, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mp0dd/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Theses on a related topic
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
(Natálie KOSTOHRYZOVÁ)2019, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//jijj2k// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština | Theses on a related topic
The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
(Arsen Samvel Jomardyan)2017, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0af4qk// | Economics and Management / Management and Marketing | Theses on a related topic
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
(Anna Větrovcová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me6v9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Transformation of Telco business strategy driven by over-the-top services such as WhatsApp, Skype and Netflix: The case of the Czech Republic.
(Sabina Kabusheva)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51159 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Das Deutschlandbild in den tschechischen Medien, am Beispiel des öffentlich-rechtlichen Fernsehsenders ČT1 im Zeitraum Juli-Dezember 2013
(Libor Zeman)2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//fxz9sh// | Filologie / Německý jazyk pro hospodářskou praxi | Theses on a related topic
Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
(Pavel Krumpár)2007, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mp0dd/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Theses on a related topic
Ústavněprávní reflexe postavení televize veřejné služby
(Rostislav Vrzal)2017, Disertační práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vx4on/ | Teoretické právní vědy (čtyřleté) / Ústavní právo a státověda | Theses on a related topic