Theses on the same topic (having an identical keyword):
Hodnototvorný procesKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.
(Helena Ulrychová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bdmux/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
(Martin Lenfeld)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ur4af/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Nhu Quynh Nguyenová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ydutd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
The role of logistics-related start-ups in supply chain evolution
(Štefan Janoušek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77569 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Drivers, barriers and social considerations for AI adoption in Supply Chain Management
(Johannes Engelbert Hangl)2024, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//87gcft// | Economics and Management / Business Economics and Management | Theses on a related topic
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
(Aitolkyn Abdigali)2021, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dejpzw// | Economics and Management / Management and Marketing | Theses on a related topic
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
(Lenka Drahotová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//6b5xb4// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
(Ladislava BEZDĚKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//4gwdd0// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Theses on a related topic
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
(Viktorie Vacková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oooxo/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
(Vasilii Zakharov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg6o1/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic