Theses on the same topic (having an identical keyword):
media marketKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Economics of a firm on the media market
(Maksym Ponomarenko)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b7adc/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Economics of a firm on the media market
(Irina Grinkevich)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/risal/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
The Muzzled Watchdog: The impact of EU conditionality on media freedom in Serbia
(Tessa Marriëtte van Stiphout)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tdmfd/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Theses on a related topic
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
(Ruslan Tazhigaliyev)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ps53a/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
(Yana Sudakova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m6mm3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
HLAVNÍ SUBJEKTY NA MEDIÁLNÍM TRHU ČR A PERSPEKTIVY JEJICH BUDOUCÍHO VÝVOJE
(Anna Syrovátková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//83slyc// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Vydavatelství Sanoma Media jako součást mediálního trhu
(Jitka Miškovská)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qaa39/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
(Nina Jakešová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52740 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
MARKET FOR ATTENTION: CONSEQUENCES OF INFORMATIONAL GAPS ON PERFORMANCE OF MASS MEDIA
(Ján Palguta)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/6861 | Hospodářská politika a správa / Ekonomie | Theses on a related topic
Market for attention: consequences of informational gaps on performance of mass media
(Ján Palguta)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/9618 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Theses on a related topic