Theses on the same topic (having an identical keyword):
populární kulturaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
(Sabina Kulíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/no7jo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Motivy spotřebitele k vyhýbání se značkám jako projev antikonzumního jednání
(Karolína Popková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91885 | Management / | Theses on a related topic
Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích
(Michaela Brůhová)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//txpgv2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Využití Real Time Biddingu v internetovém marketingu společnosti YIT Stavo
(Jan Bambas)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//gunksj// | Bakalářské programy (Bc.) / | Theses on a related topic
Využití Real Time Biddingu v internetovém marketingu společnosti YIT Stavo
(Jan Bambas)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//c67sha// | Bakalářské programy (Bc.) / | Theses on a related topic
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
(Michael Štádler)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/niyn4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Reakční marketing firemních profilů na sociálních sítích
(Lukáš Caska)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uyclqw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Zavedení RTLS (Real Time Location System) a jeho zefektivnění
(Václav Veverka)2016, Diplomová práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//72yldw// | Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika | Theses on a related topic
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
(Helena Skácelová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//hsepwb// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
(Michal Bém)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//s0szpr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic