Theses on the same topic (having an identical keyword):
neetické, marketingové, praktikyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketingové komunikace (eko)značek v kontextu greenwashingu
(Dominika Fucsíková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//eik16n// | Marketingové komunikace / | Theses on a related topic
Nekalé obchodní praktiky z pohledu psychologie zákazníka
(Viktorie Vrzalová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wuisk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Využitie sociálnych sietí pre marketing podniku
(Sofia Ivanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//tlzv5k// | Bakalářský program (Bc.) / | Theses on a related topic
Využitie sociálnych sieti v marketingu v spoločnosti Prusa Research
(Miroslav Boldiš)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//9yv7l7// | Bakalářský program (Bc.) / | Theses on a related topic
Využitie sociálnych sietí pre marketing podniku
(Sofia Ivanová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//caam0a// | Bakalářský program EM (Bc.) / | Theses on a related topic
Social media marketing - Komunikácia reklám pre rozlišné vekové kategórie
(David Bauer)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//zw0uiw// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Role of social media in customers decision-making process
(Daria Golovko)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/lw8ip/ | Hospitality Management / | Theses on a related topic
Social Media Marketing
(Truc Pham Thanh)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qk52w/ | Business Management / | Theses on a related topic
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
(Mohamed Amine Najid)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77517 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Consumer behavior on the market of dietary supplements
(Natália Sečányová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//mhhey6// | Economics and Management / Business Economics and Management | Theses on a related topic