Theses on the same topic (having an identical keyword):
Hodnota značkyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Brand Management
(Petr Fíla)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73247 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Brand management
(Simona Filipová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/36282 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Measuring Brand Equity : Methods of Evaluation and Effects on Business
(Natalia Nikolaevna Danilovich)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14872 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
(Martin Machek)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44712 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
(Bednář Bednář)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/svt8w/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
(Martin Rosa)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p0cgo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
(Petr Korec)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hb5zm/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic
Vybudování a strategické řízení značky
(Částka Částka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ecxhc/ | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Theses on a related topic
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic