Theses on the same topic (having an identical keyword):
lahvové minerální vodyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Analýza postojové věrnosti na trhu minerálních vod
(Sylvie Zaoralová)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139877 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
(Salome Baghaturia)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//p40xke// | Economics and Management / Management and Marketing | Theses on a related topic
Event marketing
(Anna Martinková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20614 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Analýza preferencí spotřebitelů na trhu minerálních vod
(Barbora Hajznerová)2009, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/73070 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Dopad reklam na chování spotřebitele na trhu s minerální vodou
(Jan AXMAN)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//qci0am// | Ekonomicko-manažerská studia / | Theses on a related topic
Rebranding české značky Karlovarské minerální vody
(Kristina Makarenko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//617tej// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
(Salome Baghaturia)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//p40xke// | Economics and Management / Management and Marketing | Theses on a related topic