Theses on the same topic (having an identical keyword):
strategieKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Strategický marketing včetně projektové studie
(Maksim Novgorodov)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/j10m2/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Strategický marketing včetně projektové studie
(Gabriela Ondračková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/j6jq7/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic
Strategický marketing včetně projektové studie
(Lukáš Chytil)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/btgr7/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic
Strategický marketing včetně projektové studie
(Adéla Svozilková)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/bjq7v/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
(Renata Seidlerová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t2o7a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea
(Lukáš Balík)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43989 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
(Kateřina Harcubová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83059 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Efekty strategie extenze značky, případová studie - pivní průmysl
(Michaela Tomková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52349 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea
(Lukáš Balík)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43989 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
(František Schwan)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/gv0z5/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic