Theses on the same topic (having an identical keyword):
logo znackyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
(Valeriya Andreeva)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qirf3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
(Jan Kvapil)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ss365/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Logo jako symbol současné západní civilizace
(Tomáš Máčal)2014, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//u76u9y// | Specializace v pedagogice / historie - humanitní studia | Theses on a related topic
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
(Věra Urbanová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yo4sb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Logo jako součást obchodní značky v průmyslových firmách
(Radek Štekl)2013, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/101146 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Theses on a related topic
Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky
(Veronika Kaláčová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v28t7f// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Kvalitné logo ako predpoklad úspešnej značky
(Marek Kuzmiak)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q82qfb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Self-kongruence při vnímání tvaru loga a její vliv na preferenci loga
(Svetlana Farkašová)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kf61o/ | Psychologie / | Theses on a related topic
Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe
(Šárka Zapletalová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5oag35// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Analýza obchodních značek čínských firem - logo draka
(Veronika ROZSÍVALOVÁ)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//gqj194// | Filologie / Anglická filologie - Čínská filologie | Theses on a related topic