Theses on the same topic (having an identical keyword):
Volební preferenceKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Hospodářská krize a změna politických preferencí lidí. Komparace období Rusko 1917-1922, Německo 1929-1933 a Česká republika po roce 2008
(Barbora Matusová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sk9p9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Dopady hospodářských politik jednotlivých vlád na volební preference politických stran v ČR v letech 2001- 2016
(Eliška Křičková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71338 | Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství | Theses on a related topic
Vývoj makroekonomických ukazatelů a volebních preferencí v souvislosti s existencí politických cyklů v České republice v letech 1998–2020
(Ondřej Štěpánek)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83196 | Hospodářská politika / | Theses on a related topic
Dopady hospodářských politik jednotlivých vlád na volební preference politických stran v ČR v letech 2001- 2016
(Eliška Křičková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71338 | Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství | Theses on a related topic
Vliv raketového terorismu na volební preference v Izraeli
(Klára ŠNAJDROVÁ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//rw8mmw// | Mezinárodní vztahy a bezpečnost / Mezinárodní vztahy a bezpečnost / Evropská studia a diplomacie | Theses on a related topic
PR politika a vliv na jeho úspěšnost
(Vladimír Řepka)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6oecng// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
(Michal Vít)2017, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lamzh/ | Mezinárodní teritoriální studia (čtyřleté) / Evropská studia | Theses on a related topic
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
(Harriet Enyonam Kwawukume)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bvt2tx// | Economics and Management / Business Economics and Management | Theses on a related topic
Financing Political Parties in Germany – the Case of Political Foundations
(Sebastian Paul)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51503 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
An Analysis of the Approach to and Influence of Major British Political Parties on the British Referendum on Whether or Not to Leave the European Union
(David Chvála)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vevmj/ | Humanitní studia / Anglický jazyk a literatura | Theses on a related topic