Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

cultural dimensions

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

Cultural Dimensions of Czech Republic and Argentina, to foster Competitiveness
 (Mariela Farhi-Zimmerman)

2018, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/78546 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic

The impact of critical incidents on cultural adaptation during student exchange programs
 (Kader Mohideen Tariq Mohamed Uthuman)

2019, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//qj7osy// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Theses on a related topic

Cultural Specifics of Spain and Recommendations for Incoming Students
 (Alexandra SLÁDKOVÁ)

2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//sahu3j// | Ekonomicko-manažerská studia / | Theses on a related topic

The Effect of Cultural Differences on Communication between Czechs and Americans
 (Klára Ficová)

2011, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/job8a/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Theses on a related topic

Cultural Accommodation (and Culture Shock)
 (Jan Harcuba)

2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mx60o/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Theses on a related topic

The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
 (Barbora Flegelová)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic

Comparative Analysis of the Cultural and Business Practices of South Korea and Central European Countries
 (Monika Kubíková)

2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/89203 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic