Theses on the same topic (having an identical keyword):
e-shopKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení.
(Anastasiya Oshchepkova)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wne59u// | Media and Communications Studies / Marketing Communications | Theses on a related topic
Porovnání rozdílu ve spotřebním chování při nákupu potravin v kamenných prodejnách a on-line
(Matouš Moc)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92419 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Hodnota pozitivních recenzí v nákupech on-line
(Annamária Kuchtiaková)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sec2l/ | Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické a statistické metody v ekonomii | Theses on a related topic
Motivace on-line nákupního chování generace Z
(Karel Koupil)2014, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ekz3sp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Motivace on-line nákupního chování generace Z
(Karel Koupil)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bese84// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Porovnání rozdílu ve spotřebním chování při nákupu potravin v kamenných prodejnách a on-line
(Matouš Moc)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92419 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Consumers' trends in online shopping
(Kristina Shcherbakova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/si73j/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Analýza on-line nákupního chování na trhu potravinových doplňků pro sportovce
(Radim Wojkowský)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117876 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
(Veronika Blaniková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/diqw5/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
(Rana Isac)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dpe8c/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic