Theses on the same topic (having an identical keyword):
nová médiaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k nákupu, aplikace na značku Coca Cola.
(Renata Mahdalová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24865 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
(Markéta Kristlová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14349 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Marketingová komunikace vybraného produktu
(Jakub Lesniak)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/suz7s/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingová komunikace ve vybraném podnikatelském subjektu
(Tereza Hoštáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/om0mq/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
(Kateřina Winterová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2egg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
(Monika Maříková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/env71/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
(Markéta Kristlová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14349 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone
(Patrik LORENZ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3mjhoq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
(Lucie Bindzarová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52479 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
(Markéta Kristlová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14349 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic