Theses on the same topic (having an identical keyword):
InternetKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
(Adam Stránský)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12626/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Nové trendy v marketingové komunikaci
(Yana Galkina)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ts6lj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
(Ester Bendová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/n4hio/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Theses on a related topic
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
(Halina Daová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ahoe8/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Theses on a related topic
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
(Alena Krýchová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/h3udc/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Theses on a related topic
Nové nástroje marketingové komunikace a jejich možná aplikace v kreativních a kulturních průmyslech
(Kateřina Kuthanová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54738 | Ekonomika a management / Arts Management | Theses on a related topic
Nové formy marketingové komunikace
(Martin Kadlec)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ogl7b/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Theses on a related topic
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
(Ivo Bilan)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/brp69/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Theses on a related topic
Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.
(Jan Ulman)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xvgba/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
(Nadja Sabo)2015, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/109262 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Theses on a related topic