Theses on the same topic (having an identical keyword):
emoceKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
(Usupbekova Usupbekova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ct4c9/ | Economics and Management / | Theses on a related topic
Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe
(Adéla Gruberová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88386 | International Management / | Theses on a related topic
Nekalé obchodní praktiky z pohledu psychologie zákazníka
(Viktorie Vrzalová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wuisk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Změna psychologie chování zákazníka v době „koronavirové“ (jaro 2020)
(Martina Fraňková)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/c4iru/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Psychologie osobnosti ve službách
(Michaela Křížková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/jvskl/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Theses on a related topic
Psychologie marketingové komunikace
(Anna Kučerová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//uvxw0h// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Theses on a related topic
Využití psychologie v marketingu
(Jiřina ŠINKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//qwcqu5// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Theses on a related topic
Smyslový marketing
(Martin Hudec)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g1m2c/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Smyslový marketing v neuromarketingu
(Kateřina Tučková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s2jmy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
My jsme hudba a hudba jsme my: Jak může zasahovat život onlife do našich identit, případová studie služby Spotify
(Barbora Jurašková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wdr7v/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic