Theses on the same topic (having an identical keyword):
analýza imageKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Analýza vlivu podnikové kultury na rozhodování a rozvoj firmy Lafarge
(Tereza Sečkárová)2015, Diplomová práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/j9zrxm/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Theses on a related topic
Magnitude of Corporate communication with media
(Margarita Lapotko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ldxyl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The role of the KPIs in corporate management
(Ozan Dundar)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x4wf7/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Analýza firemní identity a image společnosti L´Oréal v České republice
(Monika Kovačová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72627 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Firemní identity v českém zbrojním průmyslu na příkladu České Zbrojovky Uherský Brod
(Vojtěch Jagoš)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/aif29/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Studie firemní identity společnosti penetrující na trh
(František Šimon)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11203/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Analýza firemní identity hotelu Imperial Art Deco
(Kamilla Khatmullina)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12245/vsh_b_a2/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Theses on a related topic
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Gabriela Ducháčová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rrksz/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
(Valentína Mačičáková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80039 | Aplikovaná informatika / Informační média a služby | Theses on a related topic
Tvorba korporátní identity a image kosmetického studia ADLakus
(Jaroslav Dvořáček)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i6lrd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic