Theses on the same topic (having an identical keyword):
customerKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
(Lucie Šperková)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Theses on a related topic
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
(Nadezhda Iliyanova Rusinova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75080 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Viktor Terez)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xuidp/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Optimization of Customer Service with Respect to Profitability and Customer Satisfaction: Case study of Hilti
(Jiří Jindrák)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39564 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Kateryna Grydasova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tswmz/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Customer Experience
(Veronika Kundrtová)2018, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fww3t/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments
(Andrea Filová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28666 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Customer web behavior analysis using offline transaction data
(Lukáš Wojnar)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jnqqu/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Theses on a related topic
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Sherif Chalifa)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/umjy0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
(Miloslav Fiala)2016, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/dhq29/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Theses on a related topic