Theses on the same topic (having an identical keyword):
brandingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Branding firmy Preciosa Lighting
(Karel Samek)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//a03tiy// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Theses on a related topic
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
(Eva Materlínová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94431 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
(Karel Kučerovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82829 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic
Vliv greenwashingu na brand image a důvěru v zelenou značku
(Magdaléna Lisová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91881 | Management / | Theses on a related topic
The impact of personal image on the brand
(Daria Liashenko)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ept2q/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
(Kristýna Brožková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78692 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
The impact of corporate social responsibility on brand image
(Dilara Kose)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81454 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Consumers’ Power on the Internet. How they Express their Anger and its Consequences on the Brand Image.
(Diana Rilscaia)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82125 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Theses on a related topic