Theses on the same topic (having an identical keyword):
MarketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
(Tibor Čatai)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsqtn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketing v neziskové organizaci
(Sabina Koutenská)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/efsty/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
(Leoš Mačák)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f3y2r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketing vybrané neziskové organizace
(Vanessa Grafová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s5kab/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketing v neziskové organizaci
(Yelizaveta Makeyeva)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78901 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Komunikační a marketingová prezentace státního zámku v Opočně
(Kateřina Rýdlová)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c84yh/ | Management v kultuře / | Theses on a related topic
Marketingová komunikační strategie festivalu vážné hudby
(Alena Řezníčková)2011, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/g3dso/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Theses on a related topic
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
(Daniela Peclová)2015, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/q9lvt/ | Hudební umění / Hudební produkce | Theses on a related topic
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
(Barbora Toiflová)2023, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/y36wg/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Theses on a related topic
Marketingová komunikační strategie festivalu vážné hudby
(Alena Řezníčková)2011, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/g3dso/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Theses on a related topic