Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

Vnímání, egyptských, památek

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 » (total: 15 theses)
Založení Československého egyptologického ústavu v kontextu doby
 (Kateřina Malcová)

2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/h3apq/ | Historické vědy / Historie | Theses on a related topic

Towards a Hayekian Theory of Integration: The Role of Referendums in the Evolution of the EuropeanEconomic Constitution
 (Jernej Kosec)

2021, Diplomová práce, CEVRO Institut

https://is.vsci.cz/th/nj83s/ | Philosophy, Politics, Economics / PPE lifelong learning program | Theses on a related topic

Darwin and his <I>On the Origin of Species</I> as a part of the evolution of thought in nineteenth century Britain
 (Nika Göthová)

2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/favn2/ | Humanitní studia / Anglický jazyk a literatura | Theses on a related topic

Impact of Pharmaceutical Companies' Promotional Efforts on the Drug Choices Made by Doctors in the Egyptian Market
 (Mohamed Atwy)

2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ouwb8c// | Business Administration and Entrepreneurship / | Theses on a related topic

Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
 (Silvia Nagyová)

2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ciuqx/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Theses on a related topic

Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
 (Vojtěch Šimíček)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/bk75m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic

Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
 (Vendula Němečková)

2020, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//2a4o2x// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů | Theses on a related topic

The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
 (Barbora Flegelová)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic

Proposal of a marketing campaign for a selected brand
 (Natálie ANDĚLOVÁ)

2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//309voo// | Marketingové řízení / | Theses on a related topic

« 1 2 » (total: 15 theses)