Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

Millennials

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 » (total: 18 theses)
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
 (Alena Procházková)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/daj2z/ | Historické vědy / Muzeologie | Theses on a related topic

Návrh stálé expozice současného českého designu v Uměleckoprůmyslovém muzeu Moravské galerie v Brně
 (Denisa Solaříková)

2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/y0wcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic

Umění nových médií v galerii. Případová studie zaměřená na Moravskou galerii v Brně od roku 1990 do současnosti
 (Kristýna Suchánková)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mdvsn/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic

Role knihoven v době komunistické totality 1948-1989: případová studie knihovny Moravské galerie v Brně
 (Hynek Mayer)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m6hwf/ | Informační studia a knihovnictví / | Theses on a related topic

Vývoj digitalizace sbírkových fondů na příkladu Moravské galerie v Brně
 (Michaela Kabrdová)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/j0qmx/ | Teorie interaktivních médií / | Theses on a related topic

Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
 (Libuše Pečenková)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/cf5wk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic

Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
 (Kristýna Schwarzová)

2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zlvq0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic

Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
 (Kateřina Luxová)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m7j3v/ | Management v kultuře / | Theses on a related topic

Vznik veřejných galerijních institucí v bývalém Československu v kontextu kulturní politiky se zaměřením na Moravskou galerii v Brně
 (Simona Osičková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/g2k4t/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic

Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
 (Michaela Křivá)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w73ik/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic

« 1 2 » (total: 18 theses)