Theses on the same topic (having an identical keyword):
ZnačkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
(Aleš Drahokoupil)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dge9x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Theses on a related topic
The life cycle of party pledges in Czech coalition governments
(Petra Svačinová)2017, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cd5ej/ | Politologie (čtyřleté) / Politologie | Theses on a related topic
Czech Cultural Standards from Vietnamese Perspective in Study and Work Environment
(Nguyen Ba Nguyen)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49930 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic
Možnosti využití brandingového přístupu v politologii a jeho aplikace v českém prostředí
(Michal Žižlavský)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cx9ot/ | Politologie / | Theses on a related topic
Osobnost jako značka
(Lukáš Vaďura)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zk4n4b// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Osobnost značky v prostředí sociálních sítí
(Kristýna Kučerová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51009 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.
(Daniela Nemravová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69272 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Vliv primární percepce na osobnost značky v perspektivě spotřebního chování
(David Víteček)2007, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/27990 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Analýza vnímání osobnosti značky Strana svobodných občanů očima straníků a sympatizantů
(Leoš Horák)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wtv4h/ | Politologie / | Theses on a related topic
Výzkum hodnoty značky Nike z hlediska osobnosti značky
(Lucie Štěpánová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//hetvck// | Bakalářské programy (Bc.) / | Theses on a related topic