Theses on the same topic (having an identical keyword):
ZnačkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Development of Party Ideology: Analysing the evolution of the Czech Pirate Party program.
(Jorge Eugene Sulwey)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM8194 | Central European Studies / | Theses on a related topic
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
(Aleš Drahokoupil)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dge9x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Theses on a related topic
The life cycle of party pledges in Czech coalition governments
(Petra Svačinová)2017, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cd5ej/ | Politologie (čtyřleté) / Politologie | Theses on a related topic
Complex Analysis of Business Environment in the Czech Republic in 2006-2022
(Jana Kušnírová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93107 | Economics / | Theses on a related topic
Czech Cultural Standards from Vietnamese Perspective in Study and Work Environment
(Nguyen Ba Nguyen)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49930 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic
Možnosti využití brandingového přístupu v politologii a jeho aplikace v českém prostředí
(Michal Žižlavský)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cx9ot/ | Politologie / | Theses on a related topic
Osobnost jako značka
(Lukáš Vaďura)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zk4n4b// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Osobnost značky v prostředí sociálních sítí
(Kristýna Kučerová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51009 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.
(Daniela Nemravová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69272 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Analýza vnímání osobnosti značky Strana svobodných občanů očima straníků a sympatizantů
(Leoš Horák)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wtv4h/ | Politologie / | Theses on a related topic