Theses on the same topic (having an identical keyword):
NeuromarketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale
(Sandra Holubová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eyy9f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale
(Sandra Holubová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eyy9f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale
(Sandra Holubová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eyy9f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
(Miluše Rohlová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y33yy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Neuromarketing a reklama
(Petra Svobodová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0qka/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Neuromarketing
(Lenka Bejdová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/is1ew/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
(Andrea Chrudimská)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gsj45/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Neuromarketingová charakteristika cílové skupiny konzumentů biopotravin
(Martina Poláková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc384/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Limbické typy , vliv pohlaví a věku zákazníka na rozdíly v preferencích
(Sandra Holubová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d3z2h/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic