Theses on the same topic (having an identical keyword):
Mezinárodní marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Posílení postavení konkrétní výzkumné společnosti na trhu
(Kristina Hralová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89198 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Analýza oligopolu na auditorském trhu v České republice
(Michal Šindelář)2017, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71288 | Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku | Theses on a related topic
Mezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu piva
(Dominika Krischková)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139992 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Analýza chování spotřebitelů na trhu vegetariánských produktů
(Žaneta Maturová)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135607 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Metody výzkumu trhu používané při inovaci nových produktů.
(Kristina Hralová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79399 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
(Veronika Vyoralová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82410 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Identita a image značky Dermacol na českém trhu
(Barbora Chládková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75770 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
(Dušan Mladenović)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Globální marketing a lokální kultura
(Yaroslav Kerechanyn)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tewmk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Globální marketing a lokální kultura
(Yulia Savelyeva)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d8ygy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic