Theses on the same topic (having an identical keyword):
Eye-trackingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
(Natálie Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83824 | International Management / | Theses on a related topic
Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
(Mária Fileková)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f8anq/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Theses on a related topic
Czech-British Parallels in the Use of Humour in Contemporary Advertising
(Lucie HORÁKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//cxwnep// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Theses on a related topic
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
(Pavlína Valová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mvy55/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace
(Andrea Vohralíková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s9yff/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Theses on a related topic
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
(David Jiráček)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bpdte/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Genderové stereotypy v reklamě na Ukrajině a v Česku
(Anastasiia RUBEZHYNA)2020, Diplomová práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//dp872d// | Výtvarná umění / Fotografie a intermediální tvorba - ateliér Aplikovaná a reklamní fotografie | Theses on a related topic
Genderové stereotypy v reklame: Eye-trackingová analýza vnímania vizuálnych podnetov
(Nikola Káčerová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79209 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
(Jana Bělunková)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//g7nv5w// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy
(Michaela RUSÍNOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//w1145r// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic