Theses on the same topic (having an identical keyword):
eventová agentúraKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Business strategy for establishing and development of the new brand
(Kateřina Janečková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/givi1/ | Economics and Management / | Theses on a related topic
Business plan for the production of a mono-brand product
(Kseniia Fedorishcheva)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/py03q/ | Economics and Management / | Theses on a related topic
Stratégia rozvoja značky eventovej agentúry
(Angelika Filová)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/smrhe/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
(Daniel Seman)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//s5mzyb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Theses on a related topic
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky
(Magdaléna Ševčíková)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eiyra/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Posílení konkurenceschopnosti značky na základě rozvoje komunikace značky
(Natália Jankechová)2017, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//9q33ik// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
(Monika Bátorová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Theses on a related topic
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
(Tereza Málková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90083 | Management / | Theses on a related topic