Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

Subvertising

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

Umění antireklamy. Literární tvorba Michala Hvoreckého jako projev kulturní, reklamní sabotáže.
 (Barbora Ambrozová)

2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/q04t4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic

Umění antireklamy. Literární tvorba Michala Hvoreckého jako projev kulturní, reklamní sabotáže.
 (Barbora Ambrozová)

2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/q04t4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic

Reklamná sabotáž optikou teórie "stratégií" a "taktík" Michela de Certeau
 (Beáta Révayová)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/afvtm/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic

Mediální aktivismus a jeho projevy ve společnosti s nástupem nových médií
 (Kateřina Vágnerová)

2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w59ud/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic

Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
 (Milena Pelinková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fo6uz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic

Umění a reklama
 (Hana KUNDRÁTOVÁ)

2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//sz22sy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic