Theses on the same topic (having an identical keyword):
porucha artikulaceKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
(Jana SKRBKOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//izvrq9// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Theses on a related topic
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
(Nikola Guzdková)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/loc3f/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Theses on a related topic
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
(Lucie ŠROMOVÁ)2019, Bakalářská práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//zj38xx// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství | Theses on a related topic
Sfumato- alternativní metoda ve výuce elementárního čtení a psaní
(Kristýna NOVÁKOVÁ)2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//nvgy30// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Theses on a related topic
Zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství Fraus, Nová škola a Studio 1+1
(Kateřina HOFMANOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//y2cc95// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Theses on a related topic
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
(Eva Straková)2021, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zbs22/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Theses on a related topic
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
(Marta Plecitá)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hbykd/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Theses on a related topic
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
(Lucie Kaděrová)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mqdq9/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Theses on a related topic
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
(Jana Šustáčková)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dh2pj/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Theses on a related topic
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
(Klára Zatloukalová)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dwwrj/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Theses on a related topic