Theses on the same topic (having an identical keyword):
marketingový mixKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací
(Dana Krčmářová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//a6hqvh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Marketingový mix společnosti SAINT-GOBAIN Bulding Distributions CZ, a.s. - zdroj konkurenční výhody
(Jaroslava Tesárková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awt12/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací
(Barbora Denková)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8upkb2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.
(Lenka Havrdová)2010, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//dhc5y9// | Ekonomika a management / Management ochrany podniku a společnosti | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
(Adam Steger)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hi79x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Theses on a related topic