Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřebitelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
(Ľudmila Režuchová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11864/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
La comparaison du marché commercial tcheque et français avec les cosmétiques bio
(Andrea HRABINOVÁ)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//u7mcju// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Právní aspekty certifikace přírodní kosmetiky a bio kosmetiky v EU a v ČR
(Barbora Heczková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92043 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma