Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Demokratizace luxusuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
(Eva Korinkova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxsqp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Co-Branding between Luxury Fashion Brands and Mass Fashion Brands
(Svetlana Khaustova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/62104 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Co-Branding between Luxury Fashion Brands and Mass Fashion Brands
(Svetlana Khaustova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/62104 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
(Thái Hoàng Yến Nguyễn)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91705 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands CS s.r.o
(Monika Jelínková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75843 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
(Sofia Kornas)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84513 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
(Andrea Maria Ivanof)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85945 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Co-Branding between Luxury Fashion Brands and Mass Fashion Brands
(Svetlana Khaustova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/62104 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma