Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
AnalýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Magnitude of Corporate communication with media.
(Artem Kamalov)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g21ig/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the corporate communication
(Anna Gordeeva)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zxmo8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the corporate communication
(Pavla Mautvicová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t9s8m/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Magnitute of Corporate communication with media
(Alyona Ilyushkina)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x9zpp/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Magnitude of Corporate Communication with Media
(Konstantin Zhidov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xxphk/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Corporate social responsibility and its role in the public relations
(Darina Khomenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nign5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integration of Creating Shared Value Strategy into Marketing Communications and Its Effectiveness in Economical and Societal Sphere
(Elif Gultepe)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a3kju/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
(Pavel Machala)2020, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//efzqry// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
(Sylva Dokoupilová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//pafltg// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
(Adriana JAROŠOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta právnická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//fdwoqc// | Veřejná správa / | Práce na příbuzné téma