Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zákaznická zkušenostKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
(Lucie Sobotková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/li1e0/ | Ekonomika a management / Finance - blok B | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
(Jana Sošková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//vyrs10// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Lucie Ehrenbergerová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uy20j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Kateřina Kozlová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x1grt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
(Kryštof Luňák)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/equ35/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
(David Mejia Perdomo)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83332 | Management / | Práce na příbuzné téma
Covid-19's positive effect on digitalization of the banking sector in Turkey
(Emre Ar)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wghzf/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
(Zuzana Nováková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/asyqf/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Customer experience audit of retail chains in the Czech Republic
(Jan Zvoníček)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92266 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
(Kryštof Luňák)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/equ35/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma