Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketing%20CommunicationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
(Anastasiya Krasovskaya)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/huv9u/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikačný mix vybraného podniku
(Nina Karasová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id//ue7utt// | Management hotelnictví a cestovního ruchu / | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
(Stanislav Řehák)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2raq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix společnosti GORDIC s.r.o.
(Lucie Marečková)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//ykeezn// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
(Pavel Krchňák)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x1fbw/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Využití promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému
(Jiřina ŠINKOVÁ)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//qvb6e1// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma