Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ŠtěstiKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Filmové přízraky Paula Thomase Andersona
(Tereza Nováková)2019, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/13619 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Scenáristika a dramaturgie | Práce na příbuzné téma
Erotika jako dramaturgický prvek ve filmu P.T. Andersona Hříšné noci
(Savva Dolomanov)2022, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/17982 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Střihová skladba | Práce na příbuzné téma
Analýza úspěšnosti propagační kampaně ve firmě
(Tomáš Kubišta)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/owm51/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Statistické metody prognózování poptávky a marketingová propagační
(Tereza Knobová)2015, Diplomová práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/xksfi9/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza propagační kampaně "Spočítajte si svoje kone" (Wüstenrot pojišťovna)
(Lucia NERÁDOVÁ)2005, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xa5v4l// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Tvorba propagační kampaně ve veřejném zájmu
(Miroslava Vajčnerová)2021, Bakalářská práce, Fakulta logistiky a krizového řízení / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//e2fyth// | Procesní inženýrství / Ovládání rizik | Práce na příbuzné téma
Analýza prostředků, technik a efektivnosti PR kampaně v konkrétním podniku
(Iveta Šabatová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j2965/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové kampaně organizace "Starbucks"
(Bogdan Nasyrov)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nbesy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza nízkonákladových komunikačních kampaní
(Lukáš Gottwald)2008, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qdfr0/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Návrh a realizace propagační kampaně Týden splněných přání na podporu neziskových organizací
(Adriana Petríkovičová)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uiwbn/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma