Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vnímání značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Oděvní značka Trikator.cz a její komunikace na sociální síti Facebook.
(Jan Kotlář)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pngks8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Facebook jako marketingový nástroj v komunikaci značky
(Dominika Spáčilová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//x012u8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení komunikace začínající módní značky na sociální síti Facebook
(Monika Zedníková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//loi0dy// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Budování značky na sociálních sítích (Facebook)
(Ljuba Kotásková)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j51aay// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Uvedení značky FTB.cz na trh prostřednictvím sociální sítě Facebook
(Radek Hradil)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19964 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma