Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mileniálovéKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
(Leonor de Almeida Santos Sobreira)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73159 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
(Valeriya Alexanderova)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bf866/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
(Merve Bahcivancilar)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ggxqo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
(Alina Koltykova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Čínská etiketa a její vliv na hotelnictví a cestovní ruch.
(Eliška Střílková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14873/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Film consumption behaviour of generation Y
(Maryia Novikava)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//zn43o6// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
(Martin Prokeš)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/zyk1d/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Social media as a marketing tool towards generation Y
(Gyulnara Kasimova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54582 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny
(Tereza Špalková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82622 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování generace Y
(Simona Vajglová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ffx2rc// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma