Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Online reklama

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)
Reklama na sociálních sítích
 (Kateřina Frycová)

2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/rdk5b/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma

Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
 (Elena Zedková)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/csoby/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
 (Tereza Jagošová)

2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//zoydmg// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma

Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru
 (Zuzana Vrajíková)

2017, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/b59gk/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma

Reklama na sociálních sítích
 (Aneta Ševců)

2023, Bakalářská práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//sbd9qm// | Informační technologie v administrativě / | Práce na příbuzné téma

Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
 (Michaela Hyhlanová)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/q4wya/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
 (Tereza Dřevová)

2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/n6cl9/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram
 (Barbora HOLEŠOVÁ)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//3byov1// | Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma

Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram
 (Diana Havířová)

2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//9qxqyr// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)