Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Online reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama na sociálních sítích
(Kateřina Frycová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/rdk5b/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
(Elena Zedková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/csoby/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
(Tereza Jagošová)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//zoydmg// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma
Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru
(Zuzana Vrajíková)2017, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/b59gk/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Reklama na sociálních sítích
(Aneta Ševců)2023, Bakalářská práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//sbd9qm// | Informační technologie v administrativě / | Práce na příbuzné téma
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
(Michaela Hyhlanová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q4wya/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
(Francesca Comaschi)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89825 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
(Tereza Dřevová)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n6cl9/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram
(Barbora HOLEŠOVÁ)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//3byov1// | Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma
Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram
(Diana Havířová)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//9qxqyr// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma