Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
STUDENT AGENCYKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.
(Martin Fukala)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jyzxp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
(Viktoriia Karelina)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iilvi/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
(Tomáš Hamrák)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/6709/vsh_m_b1/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Optimization of Triola Plc. Loyalty Programme
(Dominika Wachtlová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51196 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Analýza partnerského věrnostního programu organizace Telefónica O2
(Tomáš Zavoral)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wjkiz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma