Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Cílová skupinaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Znalosti studentů 3. ročníků v oboru Všeobecná sestra a Zdravotnický záchranář v problematice cévní mozkové příhody
(Markéta Vyšínová)2021, Bakalářská práce, Fakulta zdravotnických studií / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//834dbv// | Specializace ve zdravotnictví / Zdravotnický záchranář | Práce na příbuzné téma
Míra informovanosti žáků v maturitním ročníku oboru zdravotnický asistent v prevenci nádorových onemocnění prsu a varlat.
(Magdalena BARTOŠÍKOVÁ)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//bicijy// | Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy | Práce na příbuzné téma
Znalosti studentů studijního oboru Zdravotnický záchranář v oblasti podávání léčivých přípravků v přednemocniční péči
(Martin Vetro)2022, Bakalářská práce, Fakulta zdravotnických studií / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//ix993v// | Specializace ve zdravotnictví / Zdravotnický záchranář | Práce na příbuzné téma
Využití výzkumu trhu při analýze a optimalizaci produktu
(Martina Jocovová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j358c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
(Tetiana Remezovska)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1s44/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Jan Králík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsobv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Radka Zemanová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vk9we/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Branding jako konkurenční výhoda v praxi rodinného podnikání
(Jiří Čadek)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ah70q/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Diversity management jako nástroj rozvoje osobního potenciálu zaměstnanců a konkurenční výhoda podniku
(Tomáš Ludvík)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9uyl/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma