Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingový výzkumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
(Jakub Kučera)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opqpt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
(Lev Alimpiyev)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkta3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
(Iuliia Vlasova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j3039/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketing Management and marketing planning
(Kristina Zhitnova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j770q/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Influence of marketing and advertising on Food Industry
(Anna Tsoy)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tgzo9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Never waste a good crisis? A thesis research on changes in EU energy policy discourses in the 2022 Ukrainian war context
(Lorena García Lorenzo)2022, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uqhpt/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma
Values and value orientations: A comparative study of Generation X and Generation Y in Russia and the Czech Republic
(Valeriya Kuzmich)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uuuj4/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The impact of the banking sector on the economic growth in developed and developing countries: a case study of the Czech Republic and Uzbekistan
(Abdullaziz Samadov)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91189 | Finance and Accounting / | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
(Alžběta Matějková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyfq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Životní cyklus produktu firmy Happyend
(Kristýna Terzievová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mc7cz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma