Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
integrovaná, marketingová, komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
(Leila Ataieva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dvlbq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Markéta Foltová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k9m0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
(Adrian Wolkersdorf)2021, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xziym/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma
Role public relations v komunikačním mixu organizací
(Šárka Kosková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gabye/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
(Diana Hlubková)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e1kve/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Beschäftigung der Sprachexperten im Bereich Public Relations der gegenwärtigen internationalen Firmen in Deutschland und Österreich
(Věra TICHÁ)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//sjyez6// | Filologie / Anglická filologie - Německá filologie | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Artur Zhuravlev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gewuv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Adam Škaloud)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1vld/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma