Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova českyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing a jeho právní regulace
(Jan Pawlik)2014, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/psfhz/ | Právní specializace / Právo a podnikání | Práce na příbuzné téma
Analysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perception
(Darina Volná)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/105812 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
(Kateřina Petko)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bye5b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing jako nový marketingový trend
(Silvie Koktová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42380 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
(Jolana Poláková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tbqwp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing a jeho podoby
(Adéla Bukovská)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/trqcr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
(Aneta Klimešová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46591 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing a jeho vnímání českou veřejností
(Linda Gavelčík)2014, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//mnemq8// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
(Jakub Štefanec)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jt563/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma