Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Jan Králík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsobv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
(Jan Vošahlík)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ap2mi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Jan Švarc)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i2hp9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
(Daniela Benešová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h6ecd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní integrovaná marketingová komunikace společnosti Albert
(Monika Kofroňová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vd4ip/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Petra Podařilová Havlíčková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yqwm8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace v sektoru služeb
(Patrik Hercík)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/pdy5k/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Jan Švarc)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i2hp9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
(Daryna Kosse)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n18q9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
(Eliška Beránková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/stjpm/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma